Kavečany Trip

18.11.2011 12:43

Už dlho som chcela ísť touto trasov na Hrešnú a konečne sa mi to podarilo :)). Hoci som chcela ísť ešte s ďalšími kamarátmi, no na poslednú chvíľu to nevyšlo... Nechcela som znova zostať doma sedieť a čumieť do telky alebo PC, tak som sa vybrala sama :). Autobusom som sa odviezla na začiatok Kavečian- zastávka Kavečany, cintorín a z tadiaľto som si vyšľapala na lúku, z ktorej som šla už priamo na Hrešnú :). Hoci som nevedela, kadiaľ mám ísť :D keď že touto cestou som šla prvýkrát, tak som sa orientovala naším cieľom :) a našťastie sme sa nestratili a došli v pohode na Hrešnú :). Tam sme si spravili s Kiou prestávku na desiatu a otočili sme sa šli sme späť. Nešli sme už tou istou cestou, ale došli sme aj tak na zastavku a myslím, že ešte za kratší čas, ako keby sme šli pôvodnou cestou :) Máme pravdaže aj fotečky ;)