Aktualizácia

09.10.2011 20:04

1.10.2011 Náš klub organizoval prvý ročník klubových pretekov agility s názvom: O jesenný skok. Bolo výborne, skvelá atmosféra, kopy srandy a možno posledné teplé jesenné lúče. Tieto preteky boli tvorené zábavnou formou, žiadny stres- len kopec srandy a zábavy. Medzi disciplínami bolo aj ľudské agility, "dvaja s jedným", "hop-hop" a štafetový beh. Po vyhodnotení  bola opekačka. Proste super vydarený deň.

2.10.2011 Keďže ma nebaví celý deň sedieť doma a na Kiarinej kondičke sa každý "lazy day" veľmi prejavý, tak sme sa vybrali aspoň na takú mini prechádzku :)). Do poslednej chvíľky som nevedela, kam ideme, ale miesto, ktoré vybral ocko ma naozaj očarilo... ♥♥♥

6.10.2011 Boli sme na tréningu u "aničkárov", Kiara bola strašne šikovná, rýchla- až som sa čudovala :)) proste dokonalý pes ;)) tak sa chcem poďakovať Zuzke P., že sa jej podaril vybaviť takýto tréning a že ma zavolala a Erike G. za možnosť vyskúšať si tréning na inej ako "domácej pôde". 

8.10.2011 Náš klub dostal pozvanie na robenie ukážok agility počas konania jazdeckých pretekov. Bohužiaľ nebol foťák, tak nemáme žiadne fotky :(. PS: aj tak bolo skvelo :D