1. tréning "Fľaša"

09.02.2012 12:32

Kiara má záľubu v zhadzovaní plastových fľašiek na zem :)). Tak som sa rozhodla jej túto zábavku aj naklikať. Najprv som chcela len dosiahnúť zhadzovanie fľašky na zem ňufákom, ale rozhodla som sa jej to sťažiť a dosiahnúť zhadzovanie labkou. Kiara hneď pochopila, že sa tú fľašu bude zhadzovať. Ukážkovo už po prvom kliknutí zhadzovala fľašu ňufákom. Tak som to ešte párkrát upevnila a potom som  vymenila prázdnu ľahkú fľašu za plnú a upevnila zhadzovanie. Pobavila ma, keď mi predvádzala krásny "cik", čo som ju učila asi týždeň pred tým:). No rýchlo pochopila, že "tade cesta nevedie". Keďže už mala upevnené zhadzovanie postavenej fľaše ňufákom, tak som ju položila na zem (zdalo sa mi to pre ňu zrozumiteľnejšie, že už nebude stačiť ňufák).  Najprv veľmi nechápala, čo sa po nej chce a začala po mne štekať, čo som ignorovala. Klikla som jej parkrát za pohľad na fľašu a potom prišiel ten ZLOM! Prišla k fľaške a labkou sa o ňu šuchla. "Dostala" klik a jackpot. Toto jedno kliknutie stačilo na to aby mienene labku vykladala na fľašu!!! :)))) Ďalšia veľká pochavla, jackpot. Potom mi asi 2x po "hľadaj" preskočila fľašu s úmyslom dostať za to upevňovač. Dala som "laťku vyššie". Postavila som fľašu. Ako prvé, Kiara ňufákom zhadzovala fľašu, ale keďže žiaden upevňovač neprišiel, tak hneď ako fľaša spadla Kiara na ňu položila labku. Dostala niekoľkokrát upevňovač, ale keďže mojim cieľom nebolo aby zhodila fľašu ňufákom a potom na ňu vyložila labku, tak som fľašu zhora držala a klikla len ak "použila labku". Rýchlo prišla na to, čo od nej chcem a na konci krásne labku vykladala na fľašu (len párkrát sa jej podarilo ju aj zhodiť). Toto všetko Kiara spravila počas 10 minút a na prvom tréningu :)). 

Odkaz na video- naozaj obdivujem toho, kto si to pozrie celé od začiatku do konca ;)